úterý 29. května 2007

Půlmaratonské potěšení

Do pátku jsem za 6 dnů odběhal skoro 172 kilometrů. Částečně díky teplému počesí, ale také cíleně v přípravě na 12h, jsem běhal v průměrném tempu 5:38/km a bez větśích kopců. Od té doby odpočívám jen s pár krátkými udržovacími běhy (pořád pomalu do 5:00/km).

Původně jsem neměl Celní půlmaraton běžet, ale po posunutí 12h běhu o týden jsem ho do svých plánů zařadil. Pŕedtím než přišly vedra jsem chtěl běžet 1:29, ale poslední týden jsem byl jako zbitý a také bez trěninku v kopcích, tak jsem na ćas rezignoval. Chtěl jsem se jen za pomalé běhy odměnit něčím rychlejším.

Celní půlmaraton mi vyhovuje z nékolika důvodů: běźi se ve všední den večer, start a cíl je pár set metrů od domova a už podruhé vyšlo dobré běžecké počasí. Letos před startem jsem se v pohodě rozcvičil a rozběhal. Celou trasu jsem sice odmačkával mezičasy, ale na hodinky jsem se nedíval. Rozběhl jsem se rychleji, tempo jsem pak po prvním kole srovnal. Odkroužil jsem skoro celo trať s Toskem. Měl jsem připravené pití, ale bylo chladno a napil jsem se až po 5. okruhu. Možná jsem se měl napít dřív a nemusel jsem v 6. okruhu zpomalit. Přestalo mi to běžet a zavěsil jsem se za Toska. Pak jsem se otřepal a poslední okruh zase zrychlil. Čas není sice nijak oslňující, ale já jsem nadmíru spokojen. OR v 1/2M jsem si posunul na pěkných 1:30:00.

4 komentáře:

Vl001 řekl(a)...

No profík by to netrefil:-) Super!

Anonymní řekl(a)...

gratuluji,vloni jsem tuto metu stíhal,ale utekla mě o 11 s.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Mounte,
gratuluju...spravil sis chuť po PIM :-)

Dnes konečně přišly nové NB, 6 dní z Brna, co chtít od české pošty.

Martina

Mount řekl(a)...

Dík všem.

vl001: Profík by to netrefil, protože tak pomalu neběhá :)

milan: Dobrý pocit (možná i čas) mám u závodů, od kterých nic nečekám. Na podzim bych stejný čas rád zopakoval v první půlce nějakého maratonu.

Martina: Pozdě, ale přece. Ať se ti v nich dobře běhá.