úterý 8. května 2007

Čas běhu a čas odpočinku

Prodloužený víkend měl být ve znamení odpočinku, s rodinou jsem ho strávil na Andrlově chlumu v Podorlicku. Běhal jsem minimálně, trochu plaval a hlavně chodil.

Půldenní pomalé výlety s dětmi zas tak odpočinkové nebyly. Všechny nás zmáhaly změny teplot, pryvy větru a obbčasný déšť. Při dvou návštěvách slaného bazénu v Ústí jsem se na pár set metrů kraulem od dětí utrhl, ale většinu času jsem strávil vybíháním schodů na tobogan s dětským závažím v náručí.

Pěší výlet z České Třebové přes Kozlovský kopec jsem zařadil na neděli, aby si děti užily dopoledne trochu běhu. Při Běhu Javorkou měla naše rodina jednu z nejpočetnějších účastí a získali jsme i cenu za nejmladšího účastníka :). Já si volně odkroužil svůj zatím nejkratší závod (6km). Mrzí mě jen, že jsem o pár sekund neudržel tempo 4:00/km. Pro mě na běh příjemné počasí, zajímavá trať a mírně náročný profil.



Hlavní událostí, která se týká mého sportovního pohybu, byl o tomto víkendu nakonec upgrade dlouhotraťových bot. Staré NB M718NV (384g) pomalu dosluhují a tak jsem u stánku v Javorce dal na radu Pavla Baběráda a koupil si NB MR846WB (360g). PIM v nich ještě nepoběžím, ale pro 12h je pořádně vyšlápnu.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Volno s rodinou, jak má být-táta,máma,děti :-)
Boty vypadají dobře, tak ať se Ti dobře vyšlapují na 12-ti hodinovku.
Ahoj
Martina

Anonymní řekl(a)...

Dobrá volba,po naběhaných 30 km jsem je zkoušel v Brně na 6 hodinovce.Připadají mě mnohem lehčí než 360 g.Po převážení doma 320 g,asi mám malou nohu. :)Jsou to teď moje nejoblíbenější běžecké boty.Velmi komfortní tlumení a stabilita s nízkou hmotností.

Mount řekl(a)...

Martina: Dík. Doufám, že se potkáme na PIMu a pak zkusíš ve Stromovce 6h.
milan:
Váhu mám z webu nb, zatím jsem nepřevažoval. Už se těším, až v nich budu běhat.

Anonymní řekl(a)...

Volně odkroužil 6 km lehce nad 4 min/km ? Ty si snad děláš legraci :-)
Pěší tůry s dětmi mají své kouzlo a obvykle pořádně unaví, což je pak potřeba rozklusat :-)
Kolik roků je děckám (mým holkám 5 a 2)

Anonymní řekl(a)...

to Mount-Běhala bych, až bych brečela-fakt...ale ta levá noha není úplně OK, běhá, ale bolí. Tak s 6-ti hod. nevím, zítra se rozhodnu, jestli do toho půjdu (risk je zisk :-)) Třeba se to do 2.6. ještě zlepší...
Jinak jsem psala P.Paběrádovi a doporučil mi typy NB, aby byla pata trochu výš, tak po PIM uvidím, jestli nějaké koupím a zkusím zaběhat do 2.6.
Ahoj a ať se Ti daří.
Martina

Mount řekl(a)...

Hejkal: Já vím, že to na 6km je pomalé, ale byly tam trochu kopce :D. Dcerce jsou 2 a synovi 6, jde letos do školy.

Martina: Ať se ti to srovná. Nové boty ti budou líp tlumit a pokud ještě investuješ do vložek na míru, bude to určitě OK.