pondělí 27. srpna 2007

Stop fyzickým aktivitám

Kdo je někdy nahoře, musí být pak zase dole. Bohužel to neplatí jen o horách. Erytém se mi vrátil na nohu a přidal kolem sebe další prstencový kruh. Návštěva lékaře byla neúprosná. Mám boreliózu, pojídám antibiotika a nesmím běhat. Menší patálie, díky tomu přijdu o start na Jungfrau marathonu, propadne mi zpáteční jízdenka do Bernu a plánované zrychlení na podzimním maratonu v Benešově nebo Stromovce je ...

Zahuštěná krev z pobytu kolem 4000m začíná řídnout a mě pomalu dochází, že letní nechuť k běhání nebyla asi jen lenost. Možná, že i některá zbloudilá borelie přispěla už k větší únavě v Roháčích. Kdo by se pak netrápil při 24h v Kladně. Při aklimatizaci v horách mě bylo divné, že mi letos trvá o něco déle. Bolesti kloubů jsem připisoval na nohách dlouhému běhu a u zápěstí a ramane promrznutí. Jedna nevýznamná diagnóza a stává se ze mě hypochondr :)

Tímto se na pár týdnů loučím, ale až budu moci, tak se vrátím. Já se nevzdávám, nejenom v běhu ;)

6 komentářů:

3COP řekl(a)...

Tak to je mi moc líto. Ale máš můj obdiv co vše jsi s touto nemocí zvládnul. Držím moc a moc palce ať je to brzy za tebou a dej se dohromady. Zdraví je to hlavní.

Anonymní řekl(a)...

Nepříjemné zastavení :-(. Ale třeba kvůli téhle překážce za pár měsíců doběhneš ještě dál/výš/rychleji. Držím palce! T.

Anonymní řekl(a)...

Mounte,do Poruby je stále spousta času.Prakticky nikdy není kam spěchat.Dej se v klidu dohromady a na konci listopadu se na 2M sejdeme.
BTW:se STJ jsem se domlouval,že poběžime "pomalu" Stromovku.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj chlape,ty určitě utěšovat nepotřebuješ.Za pár měsíců z toho bude už jenom nepříjemná epizoda a můžeš celou situaci vnímat jako užitečnou přestávku.Hlavně prosím tě nepodceň dokonalé vyléčení,borela je svinstvo,když to zanedbáš.Doufám,že běhací pauza neznamená automaticky pauzu blogistickou,to by mě mrzelo.Kam bych si chodil číst? Tomáš

Mount řekl(a)...

3cop: Dík, ale já se pouštěl do letních aktivit v domnění, že jsem zdráv :)

tosk: Překážky jsou tu od toho, aby se překonávaly ;)

milan: Uvidíme, teď nic neplánuju. Přeju, ať v Kladně pokoříš 3h.

tomáš: Dík za povzbuzení. Pokud budu mít co, tak to na obblog určitě hodím.

Anonymní řekl(a)...

Je mi to moc líto, Mounte. Ale věřím, že se zase brzy uvidíme na maratonské trati:-) Držím palec.