úterý 24. dubna 2007

Plány a cíle v roce 2007

Půlku jarní běžecké sezóny v roce 2007 mám za sebou. Ujasnil jsem si několik poznatků a priorit:
- oravdu neumím běhat v teple
- regenerace po pomalé 6h je delší než po rychlejším maratonu
- nebaví mě běhat závody 10km a půlaratony, když už je poběžím, tak jen ve všední den
- spokojenost s vlastním výkonem při závodu a maratonu zvlášť je jen z menší části závislá na výsledném čase
- trénink je nejzajímavější, když si ho vymyslím sám
- chůze v přírodě a lezení po horách budou mému srdci vždy bližší než běh

Co jsem letos zatím absolvoval:
S čím jsem spokojen:
Memoriál Františka Ohery 3:08:39
Zimní přejezd Krkonoš na běžkách
6h Indoor v Brně 69559m
Mělnický maraton míru 3:18:13

S čím až tak spokojen nejsem:
Kbelská desítka 0:40:06
Hervis 1/2 maraton 1:31:50
Českolipský maraton 3:12:17

Co plánuji:
Noční pochod Povltavím
PIM (plán 3:07)
Celní půlmaraton v Praze (plán 1:29)
12h ve Stromovce (plán 120km)
Jirkovský Crossmarathon
Pěšky z Řípu na Sněžku
Zátěžový víkend - 24h nonstop lezení-chůze-běh na horách
Walliské Alpy - aklimatizace + Taschhorn + když vyjde čas Nordend
Jungfrau-marathon
Všechny ostatní víkendy a dovolená - rodina :-)

Další plán si stanovím na podzim.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Seš prostě nezmar.Na tu dvanáctihodinovku bych neměl morál.S tou regenerací po 6h naprosto souhlasím.A ten 24h testík odolnosti vypadá zajímavě.Můžeš to trochu přiblížit? Kde lezení,kolik chůze a běhu.Netrenoval podobně Radovan Kuchař?

Mount řekl(a)...

Milane na tu 24h mám vyhrazený víkend a ještě to musíme upřesnit - nemusí to být všechno, ale taky může :). Buď to budou Roháče ve stylu 5000/24, láká mě taky pořád ten hřeben Nízkých Tater (to by bylo bez lezení) nebo něco podobného. S kámošem to budem probírat na čarodejnice při nočním pochodu.

Anonymní řekl(a)...

.Hřeben Roháčů,tak to je asi to nejlepší "u nás" na takovou akci.Pasáže s řetězy a čelovkou,perfektní zpestření dlouhého pochodu.Určitě mnohem zajímavější než NT.Ty jsou spíš na ten běh. :-)

Anonymní řekl(a)...

Fakt moc pekny a preju at ti to v tech Walliskach vyjde a vylezes oba z te tve velke 11-ky :-) I kdyz co bys zas dalsi roky delal? Jinak ten plan je pro dost sileny, na tohle bych nemel moral, na to se asi mam moc rad :-) Jinak kdyz budes mit zajem tak se muzem nejak domluvit na PIM, hodlam bezet podobny cas.. Honza Patera

Mount řekl(a)...

honza p.: Dík. Pokud nebude na PIMu moc velký vedro, chci rozbíhat první půlku 4:15/km ~ 1/2M za 1:30 a pak se uvidí.

Anonymní řekl(a)...

1:30 na půlku je ideální čas :-)),i když vloni to byl můj osobák...