sobota 21. dubna 2007

Mělnický maratón míru

Sobotní počasí v okolí Mělníka bylo ideální na delší běh. Já osobně mám radši větší zimy, ale nestěžuju si. Trať jsem znal z loňska a neplánoval jsem, že bych šel nadoraz. Profil patří k těm těžším, kilometrové prudší stoupání od 34. a od 41. km dělají tuto trať nezapomenutelnou.
Z mého pohledu jsem si síly rozvrhl rovnoměrně, i když jsem měl 2. půlku o 12 minut pomalejší. Říkal jsem si, že bych měl mít sil dost, ale zrychlit nešlo.

Celkově jsem spokojen, vyzkoušel jsem pár inovací (běh v černých brýlích, pevně stažené vlasy), měl jsem své oblíbené číslo 13 na 13. ročníku MMM :) a startovní pole jsem taky neuzavíral (15. z 57 a 11. z 20). Čas 3:18:13 tentokrát nebyl to nejdůležitější.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mounte,počet tvých maratonů utěšeně narůstá,nestačím sledovat. :)
Poběžíš na PIMu první půlku kolem 1:30-1:32 hod. ? Toto tempo chci v Praze rozběhnout.Zbytek se uvidí...

Mount řekl(a)...

milan: Pokud bude počasí na PIMu aspoň trochu přát, tak bych rád. Jinak mě evidentně sedí víc podzim - zima :)