úterý 17. července 2007

Plány a cíle v roce 2007 II.

Naposledy jsem bilancoval v dubnu po Mělnickém maratonu. Jarní sezónu jsem dokončil víceméně podle plánu. V létě jsem jako každý rok přešel od běhání k chůzi. Předsevzatých výsledků jsem většinou nedosáhl, ale jakési zlepšení od loňska tu je. Akcí, o kterých jsem uvažoval, jsem se zúčastnil a přidal pár navíc. Něco jsem i uplaval, ale to nestojí za řeč.

Co mám od dubna za sebou:
V noci podél Vltavy Mělník - Praha chůze
78km
Prodloužený víkend s rodinou Andrlův Chlumu chůze
69km
Běh Javorkou 6km běh
0:24:11
PIM maraton běh
3:36:29
Turistický pochod s rodinou Prčice chůze
26km
Celní půlmaraton půlmaraton běh
1:30:00
Sri Chinmoy Self-transcendence race 100km + 12h běh
10:35:43 + 115km
Jirkovský Crossmarathon maraton běh
3:40:19
Přímořská turistika s rodinou Bulharsko chůze
59km
Přímořské pobíhání Bulharsko běh
91km
Víkend s rodinou - outdoor a lezení po skalách Kokořínsko chůze
30km
Praha - Říp - Sněžka - Pec pod Sněžkou 4,5 dne chůze
250km

Co plánuji:
24h přechod Roháčů, Západních Tater a Červených vrchů
Turistický týden s rodinou
Sri Chinmoy Self-transcendence race, 24h běh, Kladno
Lezení ve Walliských Alpách
Jungfrau Marathon
Monacký maraton, Slatiňany
Benešovský maraton Pojizeřím, Benešov u Semil
Pražský maraton, Praha - Stromovka
Horolezecký krosmaraton, Česká Lípa
Porubský dvojmaraton, Ostrava
Pražská stovka

Plán je zatím předběžný, ale pokud budu zdráv a nepřijde mi do termínů akcí něco důležitějšího, tak se pokusím ho dodržet.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Máš toho za sebou i před sebou skutečně hodně.Vypadá to,že se potkáme na Porubském dvojmaratonu.

Mirek Kostlivý řekl(a)...

Je vidět, že dáváš rodině řádně zabrat, což je dobře, neboť jak si je v mládí vychováš, takové je ke stáří (např. v mém věku) budeš mít.

Ofelie řekl(a)...

Mounte, chystáš reportáž z pochodu na Sněžku? Mě jako podkrkonošačku by to hodně zajímalo..

Anonymní řekl(a)...

Sice jsem podkrušnohorec, ale přidávám se k ofelii.

Mount řekl(a)...

milan: Není to zas tak náročné, o rychlejší čas se pokusím tak dvakrát. Potřebuju ještě nabrat OV, po zimě se vrhnu na rychlost a příští jaro (únor-březen) bych se rád pokusil o maraton pod 3h.

mirek: Rodina hlavně protestuje, ale nakonec podléhá. Když to vyjde, tak za to mohou děti a manželka, že to zvládly. Když to nevyjde, můžu za to já :)

Ofelie, Koyama: Už se na tom pracuje.

Anonymní řekl(a)...

Vida, Stromovka, Česká Lípa i Poruba ! Jdeš mi příkladem :-) Doma jsem měl diskusi na téma absolvovat JEDINÝ z těchto závodů a zatím jsme to raději odložili ;-)